fredag 4 juli 2008

Jag har inte skrivit på länge. Den här tiden är så intensiv för mej när jag har två trädgårdar och allt man vill göra hemma både ute och inne. Så jag har bestämt mej för att sälja Speglingar! Om allt går i lås ska jag efter försäljningen ta en låång semester. Blir det ingen försäljning så ordnar det sej nog åndå på något vis till det bättre för mej.
Förra fredagen när jag kom hem hade jag fått paket. Jag hade vunnit ett pris hos Laila. Från att ha vart trött och slut efter jobbet blev jag minst sagt överraskad av vinsten. Allt låg så fint i ett gulligt och påkostat paket. Det var tre jättefina handgjorda saker. Ett vitt stort hjärta med band, pärlor och prismor. Ett vitt trähjärta med text. En lavendelpåse med fint tryck. You make my day, Laila. Tusen tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Yvonne...Malin här som vill tacka för föredraget som hölls i Gamla Meken det var helt suvärent...gav mig både insperation och livskraft...liksom din butik..men jag förstår dig...du vet man lever bara en gång. Ditt val gör du som bara du känner är rätt för just dig. Många kramar Malin Boström

Fru Sirlig sa...

Hej Yvonne
Hoppas allt väl och att du hinner njuta lite av den alltför korta sommaren. Vad synd att du ska sälja Speglingar.Hur går det med det? Tack för din grattis hälsning hos mig.
kram Heléne

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan