onsdag 11 februari 2009

Förvandlingen


Jag skrev tidigare om det gröna sminkbordet som jag skulle göra iordning. Det är klart och även sålt. Det var en ung inredningsintresserad tjej som köpte det. Men hon var inte intresserad av spegeln och toilett-setet i kristall. Jag har det till salu på Blocket. Mitt nästa projekt är ett litet smalt pottskåp som jag ska slipa bort färgen på och måla vitt. Jag ska sätta på en ny knopp, som jag köpte på Gruvgatan 13. Dom hade så många fina knoppar, beslag och sånt. Sen har dom ju för övrigt en fantastisk affär.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så fint du har på trappen.

Kol och Rosors sa...

Så bra det blev... vitt och vackert...

Ha det så gott & en härlig helg!

Kram/ L-Lott

Eva Agnes sa...

Klart att du far lanka till mig.
Klicka pppa februariflickan sa kopierar du koden och satter in den pa Java.
Latt som en platt.
Kramar Eva Agnes

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan