lördag 28 mars 2009



Jag har dåligt med inspiration, jag tror det beror på att vintern inte vill släppa sitt grepp om oss. Jag bara tänker på saker jag vill göra i trädgården och i växthuset. En sak har jag gjort här inne, jag har sålt Theos lekskåp. Istället har jag målat kommoden som jag visat tidigare och då var färgen avskrapad. Jag visar en bild, fast jag har inte målat klart. Men jag ville ha en bild där Kungsängsliljorna var med. Jag har några av dessa skönheter i trädgården. När det börjar bli dags för dom att titta fram kryper jag på knä för att leta efter dom. Fortfarande liggande på knä undersöker jag blommorna när dom slagit ut. Ett naturens under, rutiga blommor.

Inga kommentarer:

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan