onsdag 23 mars 2011

Det har inte hänt så mycket nybyggnationer under dom här 1 1/2 åren som jag har vart borta från min blogg. Men en sak har vi gjort nu i vintras. Vi har öppnat ett fönster ifrån kaminrummet till hallen. Det har funnits ett fönster där tidigare då den väggen var yttervägg. Då var vi även tvungna och tapetsera om. Och då blev det den här gulliga schablontapeten. Den skulle jag kunna tänka mej i flera rum, den är så fin.
Fönstret ser du i 50-tals spegeln. Vi hade en likadan hemma hos mej när jag var liten. Den passar så bra.

1 kommentar:

ewa sa...

Du har så fint hemma hos dej :). Kul att du börjat blogga igen. Ska följa dig. KRAM/Ewa Tysse

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan