måndag 24 juni 2013

De här fotona är tagna mot den andra änden av verandan.

2 kommentarer:

G:a Affären sa...

Men det växer så att taket håller på att lyfta! Plasttak är inte alls fel, jag har själv funderat på det och så bra när det släpper in ljuset.
Det syns att du har gröna fingrar, oj så mycket och frodiga växter där på verandan.
Jag pausar från städandet på vinden, hujedamej så mycket skit som ligger däruppe. Hade jag haft orken skulle jag beställt en container och rensat bort.
Åsså katta, nu har hon klättrar upp dit och sitter och skriker...behöver förmodligen hjälp att komma ner!
Så snart taket är klart måste vi ut och lufta oss lite, eller hur? Jag längtar att bara sitta ute, fika och glo!
Har inte en tanke på något loppis.
Ha det gott!

Kramar
Cia

G:a Affären sa...

Men vá konstigt! Jag ser inte inlägget här om ogräs, lilla pallen och korgen..
Kram igen
Cia

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan