torsdag 24 april 2008

Fredagen den 25 april



Jag har en avdelning med tvålar i min butik. Jag köper från tre olika leverantörer. Det är jättefina franska tvålar. Både flytande och hårda. Doftar underbart. Nu har jag även köpt tvålar från en leverantör härifrån, som gör dom själv. Företaget heter Gåsmossen och ligger utanför Smedjebacken. Innehåller fina och ekologiska ingredienser. Nu på fredag kommer Nilla från Gåsmossen till Speglingar. Hon ska demonstrera sin produkter. Tiden är 13 - 18. Vi bjuder på kaffe, te och snittar. Alla är välkomna.

1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Så mycket läckra tvålar du har, ha en skön valborg!!! Mari.

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan