torsdag 8 september 2011



Det är så olikt sej i köket. Jag har nästan alltid någon möbel ståendes mitt på golvet för målning. Nu är det inget på gång. Jag har däremot köpt en liten soffa i korg. Jag blev riktigt nöjd. Den kanske får stå utomhus nästa sommar. Det var två stolar till, men dom ska jag sälja. Fast ju mer jag tittar på dom desto mer sugen blir jag på att ha dom kvar. Dom är inte vitmålade utan i natur. Fint skick. Skulle tro att det är 50-tal. Säljer jag dom finns dom på blocket.

1 kommentar:

ewa tysse sa...

Vad fint du har det hemma. Blir så inspirerad av dej. Håller på o fixar i vårat torp, så alla tips är välkomna :) Kram Ewa Tysse

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan