fredag 8 februari 2013

I lördags var Z och jag till Hallstahammar och Åsby Trädgård. Det ligger ca 10mil härifrån och någon mil från Västerås. Det har förändrats där, mindre trädgård och mycket inredning. Mycket inspiration, vi gick i glädjerus. Och shoppade. Granngårds finns Åsby köttbutik. Där gäller det att hålla igen för annars är det lätt att förköpa sej. Men jag köpte kött, ost och annat smaskens. Trevlig utflykt, jag rekommenderar den.
Praktisk "bok" för allt som annars ligger och skräpar på bordet, TV-dosor m.m

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Hej Yvonne! Länge sedan...
När jag var till Srömsholm med min älskade hund var jag stamkund på de två ställena och visst blir plånboken tunnare efter besöken. Tänk, jag kommer ihåg när ni överraskade mig när jag fyllde jämt och vi åkte dit, kommer du ihåg?
I dag var jag på begravning...

Ha det gott, vi hörs eller hur?

Kramar
Cia

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan