måndag 11 februari 2013

Vi har fått helt nya vanor i vårt "nya" kök. Vi äter aldrig där, det gör vi framför TV:n, eller i matrummet. Så jag har haft ett litet skrivbord med lite köksgrejer på.
Jag har tittat efter ett större bord, och nu har jag köpt ett. Vi kommer att ha det omålat, iallafall tillsvidare
Kärlhyllan blev att se så liten ut till det här bordet.
Jag köpte den här flaskhållaren på loppis för 20:-. Jag har flera sådana glasflaskor i källaren som jag ska sätta dit.
Jag ska visa bilder på hela köket, men vi ska måla skåpdörrarna först.

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Det är så spännande att se ert nya hem, jag blir sugen att se det i verkligheten också.
Som vanligt kan du konsten att få till det så hemtrevligt!

Flaskhållaren var ju verkligen ett fynd, nästan gratis!

Ha det gott min goa vän!
Cia

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan