lördag 29 september 2012

Det händer verkligen ingenting på hemma-fronten när det gäller inredning. Förresten vet jag inte vad som är "hemma". Vi har halva bohaget kvar i Finngården och halva i nya huset i Smedjebacken. Det beror på att vi inte har sålt gamla huset. Vi har haft många visningar, men dom rätta har inte infunnit sej. Inget vidare att ha två hus och två trädgårdar. Tur att det är höst, då behöver man inte jobba så mycket i trädgårdarna. Jag ska säja att jag gör ingenting ute. Jag lägger in lite bilder från butiken jag jobbar i istället. Höstnyheter.Lördags-bilagan till Nya Ludvikatidning, Pralin, har en sida som heter pryl pralin. Och dit ringde jag och Anna som har hand om den sidan kom till butiken igår och tog bilder som ska vara med i tidningen nästa lördag och framöver. Den sidan är med i Pralin som finns i flera dala-tidningar. Det är kul.

Inga kommentarer:

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan