torsdag 13 september 2012

Jag har också tillsammans med ABF ordnat med en Höst-marknad på Torget i Smedjebacken lördagen den 22sep. Kl.10-14. Med 12 försäljare. Här kan du köpa bröd, rökt fisk, växter, honung, bär, svamp, friterade vårrullar, sylt, godis salvor m.m som trädgården eller skogen ger. Är det någon som läser detta eller artiklarna i DD eller NLT och vill vara med så hör av dej. Du kanske har över av frukt eller bär eller liknande.
Eva-Lott Långberg som kom till finalen i Mästerkocken! kommer också. Hon ska prata om sin "resa" i Mästerkocken och vad det gav henne. Hon ska också prata om att våga släppa taget för att uppfylla sin dröm. Jag hoppas hon kan inspirera andra att våga satsa på något nytt. Jag skulle önska att fler vill satsa på att producera mat och förädla produkter från egen eller andras odling t.ex.

Inga kommentarer:

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan