lördag 8 september 2012

Jag håller på att flytta kartonger och grejer till nya huset så vi har halva bohaget i Finngården och halva på Bergslagsvägen. Inte kul. Det är ingen som har köpt vårt hus. Den rätte har inte dykt upp. Vi har väl haft en 15 visningar, men jag har till 99% känt att det inte har vart rätt person. Någon har jag trott att "dom här vill ha vårt hus". Men nej då. I allafall ska jag sälja min kärlhylla. Den får inte följa med till civilisationen. För B. Han tycker huset är för nytt för en sån gammal kärlhylla. Jag har försäljningen på Blocket. 800:- skulle jag vilja ha för den.

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Jag hoppas att både hus och kärlhylla snart får nya ägare!

Kramar
Cia

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan