tisdag 4 juni 2013

I söndags var jag med Eva Sjöblom, som är frilandsjournalist på våra kändaste inredningstidningar, och tittade på 4 fina hus här i trakten. Vi får se om hon kan sälja in någon eller några av dessa till någon tidning. Alla var väldigt fina, för att inte tala om alla fina människor vi träffade, mycket inspirerande att få följa med Eva. Det sista huset vi var till ägs av en underbar familj. Mamman har bloggen "Prinsessorna på Bellevue". Kan ni fatta att man har vart prioriterad. Sen ska man hem till sin "misär". Men som sagt man blev inspirerad.Tyvärr har jag inga bilder. Kan man ju ångra så här i efterhand. Men det var Eva som stod för fotograferingen.

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Vilken spännande söndag du varit med om, undrar om alla utom den sista var nytt även för dig. Så klart jag blir nyfiken!
Prinsessbloggen har jag också kikat in hos, jag har förstått att det är en fin familj som av hjärtat älskar sina döttrar. Huset är också en dröm!

Kramar
Cia

Finngården

Finngården
I det här huset från 1700-talet bor jag och min man.

Det är kul att möbla på trappan

Det är kul att möbla på trappan